vårkänslor jaaaaaaa



oooookej, kärlekkärlekkärlek kan jag bara säga! KOLLA UT, vårkänslor på högsta nivå hihi. Var ute en sväng med kameran och fotade innan, var ju ett tag sen jag fotade annat än egobilder haha .. nä men var ute en stund innan också med Linnéa, stack till ica. Känns ju sådär surt när hon köper världens godispåse och jag bara tuggummi, har ju godisförbud </3
Menmen, bara att bita ihop u know! Kanske drar ut med någon snart om jag orkar, har så jäklar ont i magen så vet inte riktigt .. juste ja!! Fixade lite på designen innan, vad tycker ni? Är faktiskt rätt nöjd, tack till världens bästa My som fixade grunden hihi. Men jajaaaa, ska mysa lite med mamma nu och kanske kolla på någon film, uppdaterar kanske senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0