gillar sånt här haha!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: hm, ja faktiskt.
Har du någon gång blivit sårad?: ja haha..
Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: ja
Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: ja
Har du kysst någon under de två senaste veckorna?:
Har du haft en hemlig beundrare?: ja haha XD
Är du kär?: ja!
Vill du gifta dej när du blir stor?: aa

10 TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?:
bilddagboken haha
2. Hår eller ögon?: båda 2
3. Katter eller hundar?: katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: båda♥
5. Tv eller internet?: iiiiiinternet!
6. Coca-Cola eller Pepsi?: pepsi tror jag, gillar inte cola
8. Pengar eller lycka?: lycka!
9. Dag eller natt?: dag
10. Msn eller mobil?: beror på vilket tillfälle, men mobilen måste jag nog välja

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?:
har aldrig försökt med det ;-)
2. Brutit ett ben?:
3. Gjort nåt du ångrar?: ja 
4. Hoppat Bungee Jump?:
från min balkong! :) .. fast nä hahaha
5. Ljugit för någon du tycker om?: det har hänt.
6. Ätit en hel tårta?: usch nej
7. Gjort bort dig offentligt? jajaja .....
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: för väldigt väldigt väldigt länge sen, ja
9. Gråtit när ett husdjur dog?: ja
10. Velat försvinna?: det vill alla någongång, men ao..

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: 
tror det var maya
2. Telefonsamtalet du fick?: mollie eller någon annan
3. Personen du var med?: orkar inte tänka, tror det var josse alle matteus och hussein, det är iaf dom jag kommer på just nu, eller nä föresten det var linnea haha
4. Roligaste grejen som hänt?: mycket
5. Personen du smsade: ebba
7. Du skrev till på myspace?: har inte myspace
8. Du kommenterade?: "*host* efter mig :D"
9. Du tillbringade natten med?: maya
10. Du kramade?: nån i skolan, tror issa eller amanda

reser helst till
: i sverige? stockholm isåfall, om det är utomblans typ grekland, italien
tidning jag gillar: julia 
favoritsite: facebook
fikar gärna på: linneas =D .. här i den hålan jag bor i iallafall, sen på andra cafiterior i andra städer
favoritbutik: h&m, jc, bik bok, cubus osv
favoritfärg: gul, rosa, lila
favoritmärke: lacoste, converse, adidas osv
favoritdjur: katt
kändis jag vill träffa: hade velat träffa michael jackson, men typ tyra banks 
motionerar: ibland.
senaste fyndet: huh?
fulaste färgen på kläder: inte vet jag.
senast sedda film på bio: nä vet inte, den jag senast såg var narnia nånting
senast köpta skiva: ingen aning, brukar bränna hähä (a)
sparar till: ingenting faktiskt..
pålägg som gäller: ost eller något
dagens dryck: saft
senaste boken du läste: systrar i jeans 
 senaste maträtten du åt: pizza haha...
senaste klädesplagget du bar: jeans, linne osv
senaste repliken du yttrade: säg till när det är klart, eller något sånt hahaha
senaste personen du träffade: mamma och min lillasyster
senaste personen du pratade i telefon med: mollie tror jag
senaste personen du fick brev av: facebook -.-
senaste gången du sov: inatt
senaste saken du köpte: tuggummin
vad har du gjort idag: ingenting, ska snart ut.
hur tidigt stiger du upp: runt nio, åtta tiden (a)
vilken färg har du på håret: ljusbrunt
vad har du för färg på ögonen: mörkblåa
är du uppväxt i stan eller på landet: hm asso både och, jag föddes i stockholm och bodde där fram till jag var 5-6, sen har jag bott här, flyttat tillbaka osv, så både och.
var har du ont: lite i halsen
kan du stå på händer: grym på det .. nä men kan hjula vilket jag ofta gör i korridoren i skolan haha
vad tycker du om idrott: skoj
vad har du för klocka: ingen, eller på på mobilen men det räknas inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0