tidsfördriv yeah!

 

gammal sommarbild ♥

Jag heter: Ida
Min ålder är: 12.

JAG ÄR

En typ som gillar att bråka?: nä
En person som älskar att retas?: nä
Alltid glad?: oftast ja!
En kille?: nä
En tjej?: ohja!
Super kär? kanske de kanske.
Positiv när det händer tråkiga saker?: försöker haha .. fast det går typ inte.

JAG BRUKAR

Vara med mina vänner?: jaa <333
Låtsas att jag är stålmannen och kan flyga?: sometimes heheheheh
Vara naken?: nä.
Be till gud?: ja faktiskt.
Sova?: yes
Sjunga i duschen?: hahaaaaaaa, hela tiden!
Skutta runt på stan som lilleskutt? kan du ge dig på! ;)
Prata med dig själv framför spegeln?: nä
Åka buss?: ibland

JAG HAR

Hamnat i bråk? ja
Blivit slagen?: aa, men ger alltid igen hehe
Fått komplimanger av en okänd?: ja haha
Skrikit åt en okänd person?: har la hänt HAHA
Klarat ett prov?: yesbox!
Sårat någon?: ao..
Ramlat ner för en trappa?: ja HAHA :(
Slagit någon tillbaka?: ja
Kallat din vän för sexbomb?: JA
Stått på ett tak?: yeah!
Rymt hemifrån?: nej, jag trivs hemma :-)
Fuskat på prov?: nä
Gillat en av samma kön?: nä

JAG ANVÄNDER ORDEN

Hora [ ]

Omg [x]

Hallå [x]

Tönt [x]

Bög [ ]

Gay [ ]

Wtf [x]

Kaninsex [ ]

Fitta []

Kuk [ /]

Balle [x]

Btw [x]

Brb [x]

Fuck you [x]

Gölligt [x]

Nice [x]

Peddo [/]

Maybe [ ]

Babe [x]

Broder [x]


Hoppas ni får en bra kväll hihi, ska ner och kolla på tv nu och sen spenderas nog resten av kvällen framför datorn som den nööörd jag är, puss puss!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0