en av världens bästa vänner!



Skulle bara säga att jag älskar dig och att jag är sjukt tacksam över att jag har lärt att känna dig! Trotts den korta tiden så är du en av mina bästavänner och är en utav de som är närmast hjärtat. Du är en vän för livet och en vän jag aldrig kommer vilja förlora! Förlåt om jag inte räcker till ibland men hoppas iaf att du vet hur mycket du betyder för mig hjärtat. ♥ Tänk minnerna vi har fått på den lilla tiden? Minns första gången vi va, hur mkt vi skrattade och allt! Sen har det bara blivit bättre å bättre, haha stig-arne & charlie på äventyr? Filip & Erik? Tv-programmen vi har gjort haha och massa mera, och ääännu mer ska det bli helt klart! Hur som helst så ville jag säga att jag älskar dig massor, puss!

Kommentarer
Postat av: my

IDA ?

vad ska jag säga ?

du räckar alltid till gumman.

jag e super glad över att ha träffat dig.

ångrar inte en minut med dig !

jag älskar dig !<333333333333333333333

2011-03-09 @ 15:24:13
URL: http://myjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0