dag 16 - den här månaden

Skriver om förra månaden, har liksom inga "speciella" planer ännu för hur mars ska se ut, kommer baraaaaa försöka vara så glad som möjligt, träffa massa olika osv. Men iallafall, februari. Har nog inte mått så bra som jag gjorde då på väldigt länge, känns som allting bara föll på plats och mådde sjuuukt bra nästan hela tiden! Fick en lillasyster också! Februari började helt okej, sen med tiden blev allting helt perfekt och har verkligen förstått vad meningen med livet är - att leva på rätt sätt, skratta och våga pröva saker som känns omöjliga från en början.♥
Hände också rätt mycket med mig, om jag får säga det själv så förändrades jag rätt mycket, har fått stå upp mer för mig själv, försöka leva på egen väg och inte på andras åsikter. ao, februari har verkligen varit superbra! Vissa dagar har varit surt, men mycket har rullat på och har inte mått bättre på längeeeeeee!


kärlek till februari jajaja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0