dag 15 - det här får mig att må bättre



Min mamma får mig alltid att må bättre, hon märker alltid när jag mår dåligt och då finns hon där till 110 %. Hon bryr sig alltid, finns alltid där, hjälper mig om jag har gjort det svårt för mig själv och alltid när jag känner att jag inte orkar mer så får hon mig att orka börja på en ny dag, vissa dagar när jag har lust att stänga av allt, bara försvinna, så kan jag alltid prata med henne för att jag vet att hon förstår.
Min pappa får mig också alltid att må bättre, kan säga allting till min pappa och han har hjälpt mig igenom väldigt mycket.

Mina närmaste och uuuunderbara vänner får mig också alltid att må bäst, om jag inte hade er hade jag inte klarat mig, älskar er! ♥

En till person får mig också alltid att må bättre, och han vet vem han är, älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0