dag 18 - det här saknar jag

Finns mycket som jag saknar, men det jag saknar mest är när man inte var "stor". Jag säger inte att jag fortfarande inte är barn, men jag är ju inte 5-8 år längre.

När man var liten var allt så enkelt, när något kändes jobbigt tänkte man inte mycket på det utan gjorde något roligt istället. Skitsnack fanns inte, alla var vänner och man lekte varje dag. Höjden av smärta var när en leksak gick sönder eller när man trodde att tomten inte skulle komma till en, för att man hade varit dum. Minns ni tv-programmen? Inte änns dem spelas på tv'n längre. Anki&pytte, Molliemus, Skipper, Nikke&Nilla?
Jag minns på melodifestivalen i skolan, när man inte alls tänkte sig för utan bara skrev på sig på den där listan för att uppträda, och sen när man väl stod där och dansade och sjöng hade alla jättekul.
Nu skulle jag inte våga det på samma sätt längre.
Jag behövde aldrig tänka mig för, utan allt blev helt perfekt iallafall. Nu om man gör något fel utan att tänka sig för blir allt ett stort problem.

Jag saknar verkligen tiden då inga problem alls fanns, och jag ville bara få ha sagt det.






hahahahaha jäklar vad söta!!!


jag älskar dig


haha, isabell mörda mig inte nu snälla..


naw!


skratta inte.. hahahah





Kommentarer
Postat av: Mollie

HAHAHAHAHAHAHA sista bilden ;) HAHAHAHAHAHAHAH<3

2010-12-19 @ 15:50:47
URL: http://whitelovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0